Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Spraw Technicznych i Gospodarczych
Telefon
81 5018064
Informacje dodatkowe

Do zadań referatu należy :

1)      wykonywanie prac budowlanych na prowadzonych przez gminę inwestycjach , modernizacjach i remontach zgodnie ze sztuką budowlaną ;

2)      pomoc w wykonawstwie inwestycji i remontów realizowanych na rzecz gminy innym wykonawcom lub podwykonawcom wybranym w odrębnych postępowaniach na warunkach wcześniej ustalonych ;

3)      zapewnienie niezbędnych materiałów budowlanych , narzędzi i sprzętu na prowadzone inwestycje , modernizacje i remonty- stosownie do cen ustalonych w przeprowadzonych wcześniej postępowaniach dotyczących udzielanych zamówień publicznych , w porozumieniu z pracownikiem Gminy obsługującym inwestycje ;

4)      prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej zakupionych , składowanych , wydawanych i wbudowanych materiałów ( w tym pełnej dokumentacji ) ;

5)      sprawdzanie i opisywanie wystawianych faktur i rachunków za materiały i usługi zakupione w związku z prowadzonymi przez Gminę inwestycjami , modernizacjami i remontami ;

6)      nadzór nad prowadzonymi pracami , w szczególności zaś :

-         zapewnienie zgodności prac budowlanych i remontowych z opracowaną i zatwierdzoną do realizacji dokumentacją techniczną , warunkami pozwolenia na budowę , przepisami prawa budowlanego ;

-         zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p. poż. na prowadzonych budowach i remontach oraz kontrola oraz przestrzegania przepisów bhp ;

-         terminowe realizowanie i przekazywanie realizowanych obiektów do eksploatacji , bez usterek i wad ;

-         właściwa organizacja robót i racjonalne wykorzystanie sprzętu ;

-         zapewnienie prowadzenia dziennika budowy oraz aktualnych wpisów w takich dziennikach przez uprawnione osoby ;

-         organizowanie odbiorów wykonanych robót na rzecz Gminy , w tym przez podwykonawców z zewnątrz ;

7)      rozliczanie zakończonych budów i remontów pod względem finansowym i materiałowym przy współpracy z księgowością Gminy  , w tym :

-         sporządzanie operatów powykonawczych robót ;

-         sporządzanie kosztorysów powykonawczych robót lub zlecanie i nadzorowanie ich wykonania ;

8)      zapewnienie ciągłości dostaw do odbiorców odpowiedniej jakości wody z wodociągów gminnych , poprzez ;

-         właściwą eksploatację oraz utrzymanie w ciągłej sprawności stacji wodociągowych , sieci wodociągowej i hydrantów p. poż. ;

-         zapewnienie konserwacji i remontów obiektów wyżej wymienionych ;

9)      zapewnienie właściwej eksploatacji , remontów i bezzwłocznego usuwania powstałych awarii gminnej oczyszczalni ścieków , oczyszczalni lokalnych będących własnością Gminy oraz nadzór nad pracą zagrodowych oczyszczalni ścieków wykonanych przez Gminę ;

10)  zapewnienie przejezdności i należytego stanu dróg gminnych , przepustów , mostów i kładek będących własnością Gminy oraz prowadzenie remontów bieżących tych obiektów;

11)  naprawa sieci , urządzeń i instalacji elektrycznych wytwarzających , przesyłających i zużywających energię elektryczną o napięciu do 1 kV oraz urządzeń kontrolno - pomiarowych w obiektach stanowiących własność Gminy lub administrowanych przez Gminę i jej jednostki organizacyjne jak : Urząd Gminy , szkoły podstawowe i gimnazja , stacje wodociągowe , oczyszczalnie ścieków , biblioteki oraz należących do Ochotniczych Straży Pożarnych ;

12)  utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej posiadanego sprzętu , maszyn i narzędzi w tym : koparek , przyczepy niskopodwoziowej , spawarek , sprężarek itp. Oraz oszczędna gospodarka paliwami , smarami i olejami ;

13)  współpraca i pomoc w realizacji zadań statutowych Gminnej Spółki Wodnej w zakresie konserwacji i eksploatacji obiektów i urządzeń melioracyjnych ;

14)  utrzymanie w stałej sprawności technicznej i czystości sprzętu silnikowego i pożarniczego będącego na wyposażeniu Ochotniczych Straży Pożarnych oraz utrzymanie w czystości i porządku pomieszczeń garażowych i zaplecza warsztatowo - magazynowego ;

15)  utrzymanie porządku i czystości w budynkach stanowiących własność Gminy lub administrowanych przez Gminę i jej jednostki organizacyjne oraz w otoczeniu tych budynków - w tym przycinanie trawników i żywopłotów ;

16)  zapewnienie technicznej obsługi świąt narodowych , dożynek gminnych oraz innych uroczystości powierzonych do obsługi przez Wójta Gminy .


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7:30-15:30, pok. nr 3


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Reszka Adam
Data wytworzenia informacji:
2008-07-11
Osoba wprowadzająca informację:
Matraszek Paweł
Dodano do BIP dnia:
2008-07-11