Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Garbów

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Samodzielne Stanowisko ds. kadrowych, kancelaryjnych i archiwum
Telefon
81 5018063
Fax
81 5018070
Email

Informacje dodatkowe

Do zadań stanowiska pracy należy :

1)      prowadzenie kancelarii Urzędu ;

2)      przyjmowanie , wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu Gminy ;

3)      prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz obsługa interesantów przy przyjmowaniu skarg i wniosków przez Wójta Gminy ;

4)      prowadzenie spraw osobowych (akt osobowych) pracowników Urzędu Gminy i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych ;

5)      prowadzenie spraw socjalnych pracowników Urzędu ;

6)      prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego :

7)      zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i materiały biurowe ;

8)      nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych ;

9)      wydawanie sołtysom bloków świadectw miejsca pochodzenia zwierząt , kolczykownic i kolczyków oraz prowadzenie ewidencji z tym związanej ;

10)  prowadzenie spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż. Urzędu Gminy .


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. kadrowych, kancelaryjnych i archiwum
Okres obejmowania stanowiska:
od 2012-11-30 do 2012-11-30

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Matraszek Paweł
Data wytworzenia informacji:
2008-07-11
Osoba wprowadzająca informację:
Matraszek Paweł
Dodano do BIP dnia:
2008-07-11